„První auto, které jsem si koupil z peněz, vydělaných na brigádě, byla hnědá ŠKODA 105,“ vzpomíná pan Tomáš A.
„Chodil jsem za školu – na vrakovišti jsem rozebíral auta – abych si přivydělal. Všechny peníze, které jsem vydělal jsem převážně dával do aut a za svůj život jsem jich vystřídal opravdu mnoho. Dá se říct, že jsem jich měl v řádech stovek kusů.
Poté jsem propadl vozům PEUGEOT 205 GTi, které mě drží dodnes a mám jich v tuto chvíli povícero. Černé bylo mé první, 1.6 GTi a druhé, bílé prošlo úpravou, jedna z nich byla motor MI16 z Peugeotu 405.
Bílý Peugeot 205 GTi byl osazen motorem MI16 z Peugeotu 405.
Občas jsem to proložil jiným autem, ku příkladu FORDem ESCORT XR3i, které se stalo mým oblíbeným a za svou dobu jsem měl přibližně 5 kusů. I teď bych ho zase bral…“
Vozy našich rodičů a prarodičů mnohdy výrazně ovlivní naše rozhodování při tvoření vlastního vozového parku.
Tento FORD SIERRA a OPEL CALIBRA 2.0 patřil Tomášovu otci. I přestože Tom vlastnil stovky aut, vryla se mu Calibra do paměti natolik, že si ji po 20 letech pořídil taky. Ve stejné specifikaci, jakou měl jeho táta.
Zdroj: soukromý archiv pana Tomáše Arnošta. Děkuji za zaslání a důvěru.